מנכ"ל משרד השיכון: "מרגישים כעת עבודה של עשור"

אסתי פלד No Comments on מנכ"ל משרד השיכון: "מרגישים כעת עבודה של עשור"

יהודה מורגנשטרן, מנכ"ל משרד השיכון בראיון ראשון ב"מהדורה המרכזית": "הוקטור הראשון זה להגדיל את היצע הדיור כדי להוריד מחירים בתנאי היצע וביקוש. הווקטור השני, הוא אתגרי הדיור בסל פיתרונות כפי שהעברנו כמו הצעה של 600 מיליון שקל להשמשת דירות הדיור הציבורי. מעבר לעיר כסיף שהיא עיר פריפריאלית המיועדת למגזר החרדי אנחנו פועלים במישורים שונים"

צילום: אלי סבתו
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן בראיון ראשון ב"מהדורה המרכזית" עם אבי מימרן: "המשרד מורכב מבינוי – בניה חדשה. והשיכון, דיור ציבורי. אנחנו נשלחנו לדאוג לקורת גג לכל אזרחי ישראל. הוקטור הראשון זה להגדיל את היצע הדיור כדי להוריד מחירים בתנאי היצע וביקוש. הווקטור השני, הוא אתגרי הדיור בסל פיתרונות כפי שהעברנו כמו הצעה של 600 מיליון שקל להשמשת דירות הדיור הציבורי"

"המגמות במדינת ישראל דומות בכל העולם המערבי עליות במחירי הדיור, כי יש נהירה לרכישת נדל"ן. הדוגמה שלי היא בהבדלים בהזזת ההגה של סירת קומנדו אל מול נושאת מטוסים. אנחנו מרגישים עכשיו את התוצר של ההשקעה בעשור האחרון. המשימה עלינו היא להגדיל את השיווקים. זה מה שיביא להורדות מחירים"

"אפשר לעקוב בממוצע המחירים בחצי השנה האחרונה, היא ירידה של עשרות אחוזים במחירי הקרקע. המגמה הזאת תימשך, בכל חלקי הארץ – אנחנו רואים זאת בעין חיובית. מעבר לעיר כסיף שהיא עיר פריפריאלית המיועדת למגזר החרדי. זה עלה לוועדה הארצית, כי אין פיתרון אחד אנחנו מרחיבים את הערים החרדיות כמו רכסים ואלעד, יש גם שכונות שמקודמות בערים הטרוגניות שנותנות פיתרון גם לחרדים"

בסיום הראיון המנכ"ל חשף: "בסביבות חודש מאי צפוי להתפרסם דו"ח ביקורת של מבקר המדינה על אי תיכנון מותאם למגזר החרדי. אנחנו פועלים לטפל בזה"

האזינו לראיון:



0 תגובות